Damrundan 17 juni
Efter att ha spelat några veckor på Slottsbanan var det dags att återigen spela Kungsbanan. Vi spelade 18 hål poängbogey. Efter flera veckor på Slottsbanan bjöd Kungsbanan på lite utmaningar.
En birdie gjordes under rundan av Annea på hål 6. Snyggt spelat!
Poäng till damfinalen fördelades enligt följande
| Poäng till damfinalen | ||
| 1 | Lotta | 10p |
| 2 | Monica L | 8p |
| 3 | Monica G | 7p |
| 4 | Annea | 6p |
| 5 | Nina L | 5p |
| 6 | Mikaela | 4p |
| 7 | Salme | 3p |
| 8 | Susam | 2p |
| 9-11 | 1p |
Nästa vecka är det sista tävlingen att samla poäng till månadens spelare juni. Vi spelar "norsk golf" på Prinsessan två varv med kanonstart kl. 17:30. Första varvet spelas från tee 1 och andra varvet från tee 2. I "norsk golf". får man kasta bollen en gång per hål utan att kastet räknas som slag, detta kan visa sig att vara väldigt användbart och praktiskt under rundan. Efter rundan är det prisutdelning för månadens spelare maj & månadens spelare juni och utdelning av birdiebollar.
Damernas onsdagsrunda
Damernas onsdagsrunda
Damernas onsdagsrunda
Damernas onsdagsrunda
Damernas onsdagsrunda
Tävlingssammandrag av damkommitténs Indigo Ladies Scramble
Damernas onsdagsrunda
Damernas onsdagsrunda
Tävlingsinbjudan
